skip to Main Content
Onze belofte aan jou: Betere conditie Meer spierkracht Zichtbaar afvallen Soepelere spieren Beter revalideren
[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Reset voedingHoe ziet jou voedingspatroon eruit? Zou jij wel wat in je voeding willen veranderen, maar weet je niet hoe? Durf jij je voeding te resetten?

Maak er je grootste uitdaging van voor het nieuwe jaar!

Training Reset je Voeding! Als je dit alleen doet, heb je ruimte voor excuses en houd je het misschien maar een paar weken vol. Ben je erg druk, dan val je waarschijnlijk snel in je oude en ongezonde voedingspatroon terug. ‘Ik start morgen wel’ is een veel gehoorde uitspraak. De uitdaging om goed en gezond te eten verdwijnt. ‘Ik kan het toch niet’, klinkt het dan al snel.

Mensen willen gezond en energiek zijn.  Ze willen zich fit voelen, kilo’s lichter zijn, conditie hebben en slank zijn.

De ‘Reset je Voeding’ training maakt je vertrouwd met een lifestyle dat je in staat stelt om zelf te bepalen hoe je je voelt en hoeveel je weegt. Het trainingsteam bestaat uit de trainer en een lifestyle coach.

Na de trainingsperiode ben je goed in staat om zelf goede en gezonde maaltijden samen te stellen, omdat je weet wat je lichaam aan voeding nodig heeft. Bovendien ben je in staat de verleidingen van ongezond eten te weerstaan.

De Reset je Voeding training duurt 3 maanden. 

Een impressie van wat we gaan doen:

  • Inzicht in de basis van onze voeding
  • Afvallen zonder lijnen
  • Bewust worden van gezonde voeding
  • Je gevoel herkennen
  • Wat is een snackpack?
  • Suikers, zouten en vetten
  • Ervaar de kracht van groenten
  • Een persoonlijk voedingsdagboek bijhouden
  • Gezond en goed koken voor je gezin
  • E nummers
  • Wel of geen brood?
  • Ik wil wel, maar thuis willen ze hun voedingspatroon niet veranderen enz.

Deze training geeft je plezier in gezond eten en maakt je een energiek en fit persoon.

Resultaat

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Ontmoet Martijn in een uitdagende gratis informatie avond.

De datum voor de eerstvolgende informatieavond is nog niet bekend. Heb je interesse in deelname in de volgende groep? Meld je dan aan via onderstaand formulier

Naam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Onderwerp

Bericht

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Wat is jouw Life Style en heb je daar controle over?

We weten dat met het nastreven van doelen, doelen te bereiken zijn.

Maar uit de ervaring met sporters bij Fit in Drie Maanden weten we nu dat de doelen, die het eerst gesteld zijn, niet altijd de belangrijkste doelen zijn!

Tijdens het trainen ervaar je ruimte, het buiten zijn in weer en onweer, samen zijn met een groep en het elkaar helpen. Dit alles doet iets met je, je ziet waar een ander sterk en minder sterk is en je ziet het bij jezelf. Dat kan goed zijn en helpt je bij het accepteren dat je niet op alle punten perfect bent en hoeft te zijn.

In het trainingsproces val je af, wordt je sterker en bouw je conditie op, dat kan niet missen. Je voelt je zelfverzekerder, je energie neemt toe en je wordt mooier. Weet je waar je het meest gelukkig van wordt?

De keuze te werken aan en met jezelf, de buitenlucht en je persoonlijke ontwikkeling.

Tips bij het sturen van je Life Style:

Houding: Als je je klein maakt, ben je kwetsbaar en heb je geen sterk overkomen of uitstraling. Maak je groot (dat kan bewust), je voelt je goed en komt sterk en vol zelfvertrouwen over. Je groot maken, is niet hetzelfde als rechte rug en schouders naar achteren, maar je groot voelen is het weten, dat je er mag zijn en je eigen plek innemen.

Wanneer is het goed om jezelf klein te maken? Als je het koud hebt… lig je in de zon, maak je dan zo groot mogelijk.

Voeding: Ken je de uitdrukking “je bent wat je eet?”

80% van hoe je eruitziet komt door voeding en 20% komt door de mate en soort van lichamelijke beweging.

Voeding kan je bewust inzetten om je doelen te halen. Als je hier onvoldoende verstand van hebt, zorg ervoor dat je kennis over voeding op gaat doen. Diëten zijn tijdelijke oplossingen. Als je lichaam de voeding krijgt die het nodig heeft, is het sterk, gezond en is het zelfherstellend vermogen groot.

Behalve kennis is discipline hier zeker gewenst.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Energie: “Alles is energie”

Alles wat je aandacht geeft, groeit! Heb jij jezelf een doel gesteld, vraag je af hoeveel energie je erin steekt om dat doel te halen.

Als je een doel hebt gesteld, dat echt uit jezelf komt en je geeft het aandacht en zet de juiste stappen, dan haal je je doel. Kies ervoor je energie te steken in de dingen die je vooruit helpen.

Motivatie

Voor mensen die niet weten wat ze willen, is het moeilijk om zich te motiveren om iets te doen.

Onderzoek wat je wilt en waarom. Als je het waarom weet, dan lukt het makkelijker je te motiveren. Bijvoorbeeld: je doel is 5 kilometer hardlopen in een half uur. Waarom? Je hebt je ingeschreven voor een wedstrijd; je kon dat vroeger ook en wilt terug naar dat niveau; je maakt nieuwe plannen als je buiten hardloopt en daar voel je je gelukkig bij, etc.

Ondanks het weten wat je wilt, het scherp stellen van je doel en het gemotiveerd zijn, heb je momenten dat het verzwakt. Wij zijn er om je door te laten gaan… en je doel helder te krijgen.

Doelen bijstellen, is daar iets mis mee?

Tijdens je proces kan het voorkomen, dat je je doelen wilt bijstellen. Het kan zijn, dat een groter doel opeens haalbaar is, of je voegt dingen toe. Het kan ook zijn dat er dingen zijn, die minder belangrijk zijn geworden. Dit maakt de weg vrij. Doelen bijstellen? Prima!

Op dit moment is de groep voor Reset je Voeding vol, heb je interesse in deelname in de volgende groep? Meld je dan aan via het aanmeld formulier.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Back To Top
×Close search
Zoeken